Geschenke der Hoffnung - Danke!!!
Datum 23.11.2010

Der CVJM Lohr bedankt sich bei allen, die an der Aktion "Weihnachten im Schuhkarton" mitgespendet haben.

60 Kinder aus Osteuropa können sich dieses Jahr an Weihnachten über ein Geschenkpaket freuen. Dies haben die Spenderinnen und Spender der Aktion "Weihnachten im Schuhkarton" aus Lohr und Umgebung möglich gemacht.
Die Päckchen wurden bereits zur nächstgrößeren Sammelstelle nach Marktheidenfeld gebracht, um dort von einem LKW abgeholt zu werden.

Rechtzeitig zu Weihnachten werden die Geschenkekartons an bedürftige Kinder verteilt.

Vielen Dank auch an Monika und ihrer Familie, die dafür Werbung gemacht, die Organisation übernommen und die Päckchen weitergeleitet hat!

#16 von sareenasymonds 20.10.2011 - 08:42
Avatar   E-Mail IP: saved

Thank you for this informative Blog! This post is particularly useful with respect to everyone. I saved your site. florist in romania || flower shop romania

#17 von 14sTr5Wa 21.10.2011 - 10:52
Avatar   E-Mail IP: saved

Purchasing Moncler jacket in summer may be a wise Moncler Coats choice; you might come across some really good bargains moncler outlet and start building on that collection of Moncler jackets.

#18 von hogan2011 24.10.2011 - 10:32

#19 von hogan2011 24.10.2011 - 10:32

#20 von christianlouboutinkr 25.10.2011 - 04:57
Avatar   Homepage IP: saved

According to Wikipedia, "wholesale" chanel handbags the resale (sale without transformation) of new and used goods to retailers, to industrial, commercial, institutional or professional users, or to chanel wallets wholesalers, or involves acting as an agent or broker in buying merchandise for, or selling merchandise to, such persons or companies. But when it comes down to buying from a wholesalers there are some plus points. But not every wholesaler takes guarantee for quality thus the above mentioned traits must be mastered before buying from clothing wholesalers.

«  1 2 3 4 5 6 7 8 ...  »
IP-Adresse: 54.224.18.114